Ahad, 28 April 2013

Surat Rasmi


Carian contoh surat rasmi tidak hadir ke sekolah | cuti sakit amat penting untuk pekerja, pelajar dan murid membuat surat ini.
Pelajar , pekerja atau murid perlulah mempunyai surat cuti sakit daripada doktor dan anda boleh cuba menggunakan contoh surat rasmi tak hadir ke sekolah seperti di bawah:
Muhamad Kamarul Bin Ahmad
Blok A-13 ,Taman Pauh Indah,
10358 Kangar
Perlis.
___________________________________________

Guru Kelas 5 Cempaka
Sek. Keb. Tanjong Jejawi
Jalan Raja Putra,
10560, Ulu Pauh
Perlis.                                                                                                                                     28/07/2012

Tuan/ Puan,
PER: TIDAK HADIR KE SEKOLAH
Merujuk pernyataan diatas , saya Ahmad Bin Latif waris penjaga Muhamad Kamarul B. Ahmad ingin menjelaskan sebab anak jagaan saya tidak dapat menghadirkan diri ke sekolah pada 27/07/2012 .
2. Anak jagaan saya tidak dapat menghadirkan diri ke sekolah disebabkan mengalami demam yang bermula 26/07/2012 setelah pulang dari sekolah.
3. Saya telah membawa anak jagaan saya untuk dirawat pada malam 26/07/2012 berikutan demam yang berlanjutan. Dengan itu, saya sertakan sekali sijil cuti sakit yang diberikan doktor djchef bagi membolehkan anak saya bercuti sehari.
Saya ingin meminta maaf diatas kejadian dan berharap pihak tuan dapat mempertimbangkan surat ini.

Sekian terima kasih.

Yang Benar,

(Ahmad Bin Latif)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan